onsdag 23 juni 2010

klänningarna


3 kommentarer:

  1. Varför skickade jag inte med mått så att jag också kunde ha fått en fin klänning?!

    SvaraRadera
  2. Hej Zara. Så fina ni är i era klänninggar! Låter som ni får se och uppleva mycket. Härligt. Vi tänker på dej varje dag.
    Idag är det midsommarafton. Lina Johnny och lille Loke kommer. Vi ska gå till midsommarfesten och sedan äta sill och potatis med ostkaka till efterrätt. Helsvenskt!
    Måste säga det är en märklig känsla då jag har bebisen i min famn. Känns som det var nyss jag satt med er på samma sätt. Han är så hjälplös och så luktar han så gott!
    Nu får du ha en fortsatt bra resa. Vi ses snart. Kram mamma och pappa.:)

    SvaraRadera
  3. Va fina ni... vi vill se er i klänningarna när ni kommer hem. Njut av värmen för här blåser det kallt... Kram Maily

    SvaraRadera